Dagen som gick...

....snooooooozade gravt jäkla länge idag, till 13:30 då jag piggnade till av ett samtal med Elin. Vi bokade in frukost, "frukost", brunch eller vad det nu blir. Gott vare iaf. :) Micka och jonathan kom förbi en sväng :)

Efter maten åkte jag och elin till stan, hade väl vissa ärenden att uträtta men det blev shopping istället, as usual!

Kvällen har jag spenderat med baby, käkat middag och såg matchen (skitspel om du frågar mig, men vinst är väl alltid nice såklart), och sen idol.....jag bara ÄLSKAR Anders Bagge, han är så jäkla myyyyyyyyyysig. Fy fan vad jag mår bra när jag ser honom!!!!!!! :D

Det är väl i det stora hela vad som hänt idag.

Imorgon bär det av till Ullared för att shoppa loss kläder och annat smått och gott till lägenheten på Ge-kås. Jag åker med elin och ali och det ska bli såååå najs!

Puss å kram å godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0